Razmjena elektroničkih račun
Započela provedba projekta razmjene elektroničkih računa između tijela javne vlasti, javnih i privatnih poduzeća
„eINVOICING for Croatian Public Authorities“ (eICPA)“
CEF-TC-2016-3- eInvoicing
Digitalizacija poslovanja gospodarskih subjekata i javne administracije, njezino rasterećenje te povećanje transparentnosti predstavljaju faktore rasta koji osuvremenjuju javnu administraciju i čine je učinkovitom te donose financijsku korist na ukupnoj gospodarskoj razini.
"eINVOICING for Croatian Public Authorities 2016-HR-IA-0090" ili kraće eICPA, projekt usmjeren je k promociji i ubrzanju primjene eRačuna/eFakturiranja u Republici Hrvatskoj između tijela javne vlasti, javnih i privatnih poduzeća, poboljšanjem postojećeg tehničkog i organizacijskog okruženja za razmjenu elektroničkih računa.
TRAJANJE PROJEKTA:19.09.2017. – 19.09.2018.
BUDŽET PROJEKTA: Ukupna vrijednost: 352,268 €, EU sufinanciranje: 264,201€
Grant Agreement/Ugovor o darovnici: Potpisan 24/08/2017
Opći ciljevi projekta su:
• poticanje i promocija korištenja elektroničke razmjene računa s javnom upravom,
• integracija novih tijela javne uprave (županije, općine, javne tvrtke),
• prilagodba formata razmjene eRačuna sukladno novom standardu Europske unije te
• nadogradnja tehnološke osnove sa eDelivery komponentom.
Nositelj i koordinator projekta je Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, dok su projektni partneri IN2, FINA, ZAGREBAČKA ŽUPANIJA, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA, ISTARSKA ŽUPANIJA, OPĆINA KAMANJE, OPĆINA PETRIJANEC te VODOVOD I KANALIZACIJA SPLIT.
IZJAVA O ODGOVORNOSTI: Isključivu odgovornost za ovu publikaciju preuzima autor. Europska unija nije odgovorna za bilo kakvu uporabu podataka nastalih od informacija sadržanih u publikaciji.