BBŽ Županijske vijesti
BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA USTRAJNA U IZMIJENI STRATEGIJE PROMETNOG RAZVOJA RH
Stoga je župan Bajs iskoristio mogućnost da se provede javna rasprava na navedenu temu čemu je uvelike pridonijelo i održavanje okruglog stola u Daruvaru. Na njemu su sudjelovali važni prometni stručnjaci na čelu s prof.dr.sc. Ivanom Dadićem s zagrebačkog Prometnog fakulteta. I tada je naznačeno da je Strategija loše napravljena, a izražena je i sumnja u konzultante koji su Strategiju radili tzv. stručnjaci iz Španjolske i Mađarske. Naime, u toj Strategiji kako je izjavio prof. Dadić nisu izučeni prometni tokovi. Nije napravljen ni jedan prometni model koji bi poslužio kako temelj za rad na Strategiji. I kada nisu imali dovoljno kvalitetnih podataka trebali su biti širi. Pa neka se sami prvaci kroz petnaestak godina koliko vrijedi Strategija međusobno natječu kroz izučavanje pred studija. Nažalost, ništa nije napravljeno osim što su neki pravci izbačeni upozorio je na okruglom stolu u Daruvar prof. Dadić.
Nacrt nove Strategije tako je bacio u prometnu izoliranost ne samo Bjelovarsko-bilogorsku županiju već i dobar dio kontinentalne Hrvatske upozorio je župan Bajs. I upozorenja temeljena na struci urodila su plodom. Tako je ovih dana temeljem dopisa i traženja županijskih prijedloga od strane Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture put Zagreba iz Bjelovarsko-bilogorske županije ponovno otišao dopis vezan uz Reviziju Strategije prometnog razvoja RH po kojemu se traži uvrštenje slijedećih prometnih pravaca:
1. Moslavačko-pokupski cestovni smjer
- Karlovac-Petrinja-Sisak-Popovača-Kutina-Garešnica-Daruvar-Grubišno Polje-Virovitica-Terezino Polje
2. Pakračko-okučanski cestovni smjer
- Stara Gradiška-Okučani-Pakrac-Daruvar
3. Podravski spoj
- Bjelovar-Đurđevac
4. Pruga Dugo Selo-Križevci-Koprivnica
- Dionica Grade-Sveti Ivan Žabno
5. Dovršetak južne obilaznice Grada Bjelovara
6. Spojna cesta D12 do ŽC 3044
7. Obilaznica Grada Čazme
Cestovna povezanost generator je razvoja područja županije, a izostavljanje prometne povezanosti odrazit će se na lošije korištenje prirodnih resursa kao i na gospodarski razvitak, rast i razvoj gradova i općina. Treba posebno naglasiti kako postojeći nacrt Strategije prometnog razvoja RH ostavlja trećinu Bjelovarsko-bilogorske županije u izoliranosti, a time i preko četrdeset tisuća stanovnika.