• BBŽ - BJELOVARSKO BILOGORSKA Županija

BBŽ Županijske vijesti

2015.
Svibanj
7

SURADNJOM DO RAZVOJA TURIZMA BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE

Župan Damir Bajs, direktorica Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Jasna Vaniček Fila i predsjednik Uprave Turističke agencije Uniline Boris Žgomba potpisali su Promemoriju o suradnji koja se temelji na kreiranju i realizaciji turističkih proizvoda, te promociji turizma Bjelovarsko-bilogorske županije. Promemorija je potpisana u Lovrakovom centru, mjestu koje odiše likovima i atmosferom Lovrakovih romana, mjestu kojeg godišnje posjeti preko pet tisuća turista.

Potpisivanje Promemorije nastavak je suradnje na provedbi projekta Udruženog oglašavanja koje uz kvalitetan media plan i promociju može donijeti bolje rezultate, u ovom slučaju turističke. To je i želja supotpisnika Promemorije o suradnji koja podrazumijeva i organizirano dovođenje turista na područje županije i njezine turističke manifestacije poput Božićne priče, Terezijane, Vinodara i dr. Također, na Županiji, njenoj Turističkoj zajednici i Turističkoj agenciji Uniline je i zajedničko kreiranje turističkih proizvoda na domaćem i stranom tržištu, a koje podrazumijeva i rute za tržišta posebnih interesa.

Na Turističkoj agencija Uniline je i da posjete turističkih grupa dalekoistočnih zemalja, koje u svojim itinererima imaju Hrvatsku kao obveznu destinaciju, upoznaju i dovedu na novootkriveno turističko tržište Bjelovarsko-bilogorske županije.

Naravno, Promemorija podrazumijeva i jaču i bolju online promociju turističkih proizvoda Bjelovarsko-bilogorske županije, kao i gotovih turističkih ruta koje se nude potencijalnim gostima.

Mi smo već niz godina partneri i ovo je samo još jedan nastavak, dizanje te suradnje na jedan veći nivo. Ovo što smo danas potpisali je važno za nas kao kompaniju, a nadamo se i za županiju. Zajednički ćemo raditi na promociji doživljaja, na promociji događaja u županiji, na promociji svega onoga što može biti motiv dolaska gostiju u ovu županiju. Kao što znate Uniline je kompanija koja se bavi dovođenjem gostiju u Hrvatsku. Mi ovdje računamo na dolaske gostiju s dalekih tržišta Azije i Oceanije, te Sjeverne i Južne Amerike. Svoje atrakcije i turističke proizvode vi ste izvrsno prepoznali i mi ćemo ih zajedno s vama pokušati komercijalno plasirati upravo tim gostima. To su gosti koji najviše traže atrakcije koje vi imate i to je nešto što se u manjoj mjeri u Hrvatskoj nudi, istaknuo je Žgomba.

Udruženo oglašavanje koje je potpisano prije koji tjedan je u vrijednosti od gotovo četiristo tisuća kuna i to je jedan od najozbiljnijih projekata koje imamo u našoj Turističkoj zajednici i jedan od najvećih iznosa koji je odobren uopće bilo kojoj kontinentalnoj županiji Hrvatske. Na temelju te suradnje odlučili smo ići prema potpisu još jednog ugovora, još jedne Promemorije putem koje bi nadogradili sve ono što smo do sada radili. Uniline bi kao jedna od vodećih agencija radila s nama na kreiranju novih proizvoda. Mi već imamo dovoljno atrakcija, prepoznati smo, ali fale nam turistički aranžmani. Vjerujemo da će se napraviti aranžmani vezani uz naše atrakcije, primjerice Terezijane, Lovrakovog centra, Božićne priče, Vinodara i niza drugih, istaknuo je župan Bajs nakon potpisivanja Promemorije o suradnji i dodao zanimljivost vezanu uz posjete grupa turista iz dalekih tržišta. Oni kada dolaze u Hrvatsku dogovor je da ih Uniline u jednodnevnom posjetu dovede i u naš kraj. Imamo dovoljno atrakcija i vjerujemo da će ih gosti s dalekog Istoka i prepoznati, zaključio je Bajs.

Za kontinentalni turizam za kojeg se uvijek mora raditi i ne događa se sam po sebi važna je promocija. Mi smo počeli s projektom Udruženog oglašavanja koji podrazumijeva široki spektar medija. To znači da smo počeli s promocijom i na domaćem i na stranom tržištu i jako je bitno što osmišljavamo nove turističke proizvode. Gosti koji dolaze na ovo područje žele znati kako će točno provesti dan, bilo da se radi o gostima koji su ovdje na jednodnevnom izletu ili gostima kojima ćemo nuditi šire aranžmane. Pred nama je zajednički posao u kojemu je jedna velika, uspješna, sjajna putnička agencija koja zna kako se to radi. Mi znamo naše turističke proizvode, županija nam daje potporu tako da treba raditi na osmišljavanju turističkih proizvoda. Ovo dalekoistočno tržište nam je vrlo interesantno, istaknula je direktorica TZ BBŽ Jasna Vaniček Fila.

  Galerija fotografija - klikni na sliku za povećanje
   Povratak na sve Vijesti BBŽ-a